תעשייה

הכירו את השימושים הנפוצים של פרוז'קטורים

פנס הצפה 400W

פרוז'קטורים הם הגדרה כוללת להיצע הולך וגדל של אמצעי תאורה המשמשים למטרות הצפת תאורה, דבר המאפשר לכם ליהנות מהיצע מרשים של פרוז'קטורים של 20 ועד 400 וואט, וזאת בהתאם למטרות השימוש הנחוצות לכם. בעמוד שלפניכם, ריכזנו עבורכם את השימושים הנפוצים ביותר של פרוז'קטור לד הנחשב לאחד מפתרונות הצפת התאורה הנפוצים ביותר.

פנסי הצפה עם גלאי תנועה

פרוז'קטור לד הידוע גם בשם פנס הצפה, הוא אומנם אמצעי תאורה, אך חלק מהשימושים בו נועדו לצרכי מיגון ואבטחה. פרוז'קטור לד עם גלאי תנועה הוא פנס הצפה המתאפיין בין היתר באורך חיים ממושך ונצילות גבוהה של מנגנון התאורה, ולכן, ניתן להתקין אותו גם במקומות גבוהים במיוחד מבלי להידרש להחלפת הפנס בתדירות גבוהה. פנסי הצפה המגיעים עם גלאי תנועה מובנה, הם בדרך כלל פנסי הצפה המהווים חלק ממערך המיגון והאבטחה של בתי עסק שונים, כאשר בין יתר השימושים הנפוצים בסוג זה של פרוז'קטורים תוכלו למצוא:

– התקנה על גבי עמודי תאורה בחניונים
– התקנה על גבי מבני מגורים/משרדים
– התקנה בגני ואולמות אירועים
– התקנה במחסנים ומרכזים לוגיסטיים
– התקנה על גבי מבני תעשייה
– התקנה על גבי בתי עסק שונים

פרוז'קטור לד – שימושים נוספים

ההיצע הגדול של פרוז'קטורים מסוג לד, מאפשר לכם ליהנות מדגמים שונים של פרוז'קטורים, היכולים להתאים למגוון רחב של שימושים, החל מפנסי הצפת תאורה לאתרי עבודה ובנייה, דרך פנסי הצפה לצרכי הארת מבנים, חללים פתוחים וכדומה ועד לדגמים של פרוז'קטור נייד היכול לשמש אתכם כאמצעי תאורה בטיולים וקמפינג, תאורת חירום בכל מקום, תאורה ניידת לבעלי מקצוע וכדומה.

רכישת פרוז'קטורים – מה חשוב לדעת?

רכישת פרוז'קטור, מומלץ שתעשה באמצעות בתי עסק העוסקים ומתמחים בפתרונות תאורה, וזאת על מנת להבטיח לעצמכם מספר יתרונות שירות מרכזיים וחשובים, וביניהם: היצע גדול יחסית של דגמי פרוז'קטור, ייעוץ מקצועי לצרכי בחירת סוג ודגם המוצר, מלאי גדול וזמין של מוצרים, וכמובן, אחריות על המוצר במעמד רכישתו. בנוסף, בחירה ורכישה של פרוז'קטור מומלץ שתעשה בהתאם לכל אחד מהפרמטרים הבאים:

– מהי מטרת השימוש במוצר – האם אתם מעוניינים לרכוש פרוז'קטור כאמצעי מיגון ואבטחה ו/או למטרות שימוש בשעת חירום, תאורת שטח וכדומה.

– מה עוצמת ההארה הנחוצה לכם – כפי שציינו לעיל, כיום, תוכלו ליהנות מהיצע גדול של פרוז'קטורים המגיעים בהספק תאורה של החל מ-10 ועד 400 וואט ואף יותר, כפועל יוצא מכך, מומלץ לקבוע מראש מהי עוצמת ההארה הנחוצה לכם, ובתוך כך, להתמקד בדגמים הרלוונטיים.

– מהו מרחק ההארה הרצוי לכם? – נושא נוסף אותו מומלץ לבדוק הוא המרחק ההארה הרצוי לכם בהתאם למרחק בין נקודת ההתקנה המיועדת לשטח אותו תרצו להאיר.

כמו כן, מומלץ לבדוק האם אתם מעוניינים לרכוש פנס הצפה עם חיישן תנועה, ובמידה וכן, לבדוק את הדגמים השונים של פרוז'קטור לד המותאם לכל יתר הפרמטרים המגיע עם חיישן תנועה.

התקנת פרוז'קטור לד – כל היתרונות

התקנה של דגם כזה או אחר של פרוז'קטור לד, תאפשר גם לכם ליהנות מהיתרונות המרכזיים הבאים:

– עוצמת תאורה גבוהה יחסית בהשוואה לאמצעי תאורה אחרים
– היצע גדול של דגמים המותאמים לצרכים שימוש שונים כמפורט לעיל
– אמצעי תאורה המתאפיין בעמידות גבוהה לאורך זמן

ויתרונות נוספים ההופכים את דגמי הפרוז'קוטרים השונים לאמצעי תאורה אופטימאלי למגוון רחב של שימושים.

פרוז'קטור לד נטען

פרוז'קטור לד מגיע גם בדגמים נטענים, המאפשרים לכם ליהנות מפתרון תאורה אופטימאלי בכל מקום ובכל רגע נתון. פרוז'קטור לד נטען, כשמו כן הוא, הוא למעשה פנס הצפה הפועל גם ללא חיבור זמין לחשמל באמצעות מצבר טעינה חשמלי אותו תדרשו להטעין במלואו לפני השימוש. אמצעי תאורה זה יכול לשמש אתכם למגוון רחב של מטרות ויישומים, לרבות, תאורת קמפינג, תאורת חירום, תאורה למקומות ללא נקודת חשמל ותאורה וכדומה. בדרך כלל, מדובר בפרוז'קטור בעוצמת הארה של עד 20 וואט, נתון המספק לכם עוצמת תאורה פרקטית למגוון רחב של שימושים. כאשר רוכשים מוצר כזה או אחר של פרוז'קטור לד נטען, חשוב לבדוק את משך הטעינה הנדרש ואת מספר שעות ההארה כאשר המצבר הנטען של המוצר טעון במלואו.